♥♥♥♥

16:03:54 2012-12-28
 

1 year

18:22:00 2012-12-20
Är alltså ett år mellan bilderna, har jag ens förändrats på något sett? Saknar dock mitt långa hår när jag kollar tillbaka på gamla bilder. Klippe ju av det ungefär till axlarna i fredags. :/

Yesterday

17:17:53 2012-12-16
Eftersom vi ska fira jul uppe i norrland i år så hade vi "lilla" julafton med kusinerna är hemma igår. Vi skippade julmaten och åt oxfile och potatisgratäng istället, kan vara det smartaste mamma har gjort på länge!
Efterrätten stod jag (som alltid) för, ville prova på något nytt och spännande, så det blev polkagrispaj med egen chokladsås. Var inte det godaste jag ätit, men långt ifrån det äckligaste. Det smakade lite som cheesecake med polkagrissmak, lite för "glassigt" för min smak.
Den var godare än vad den ser ut iallafall, mobilkameran ger den inte rättvisa (det ger den ingen för den delen)
 

Har bara önskat mig tråkiga saker som presentkort det här året. Detär nog det tråkigaste och mest opersonliga man kan ge bort, men man vet ändå att den som får det kommer att ha användning för det, istället för att köpa en sak somtroligen ändå kommer bytas eller inte användas. 

A hint of todays

21:37:00 2012-12-13

Hästar är en frukt som inte finns

20:35:00 2012-12-11
Älskar "hästar finns inte", mest för kommentarerna alla upprörda hästtjejer(och killar) skriver! Förstår inte hur de kan bli upprörda egentligen? Jag menar- vem fattar inte att de som har gjort sidan bara driver?
-Ta det med en nypa salt, är mycket roligare att skratta åt det än att bli upprörd! -Humor kallas det
 
 

Minding my own buisness

22:35:07 2012-12-10

Insperation

20:51:27 2012-12-06

Snow

16:44:00 2012-12-04

Hej! Om du läser detta har du förmodligen kommit till min blogg! Jag heter Mathilda Wängman, fyller 16år i höst och kommer från Gävle. Jag läster första året på REALgymnasiet med inriktning "stylist". Jag valde den linjen för att det är något som jag verkligen tycker om och vill jobba med när jag blir äldre. Här på bloggen skriver jag om allt innom mode, styling med mera!