In progress

17:35:24 2012-09-29
 
Som ni kanske ser så är deignen inte helt klar, det är därför det ser lite slarvigt ut och att bilderna är blandade små och stora. Vet inte när jag kommer att bli klar, men jag jobbar på det!
Självklart kommer jag fortsätta att blogga som vanligt, tänker inte ta en paus för att fixa designen, så ni får stå ut med att det ser ut som det gör ett tag! 

» Bunny

Jag tycker det ser fint ut! :D

Svar: Tack så mycket, det kommer att se ut ungefär som det gör nu, ska bara ändra några småsaker som t.ex. typsnitt och kanterna :)
girlythings.blo.gg

2012-09-30 // 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Om du läser detta har du förmodligen kommit till min blogg! Jag heter Mathilda Wängman, fyller 16år i höst och kommer från Gävle. Jag läster första året på REALgymnasiet med inriktning "stylist". Jag valde den linjen för att det är något som jag verkligen tycker om och vill jobba med när jag blir äldre. Här på bloggen skriver jag om allt innom mode, styling med mera!