Iphone aztec skin

15:16:06 2012-09-06
Köpte detta iphone''skin'' i aztec-mönster för ett tag sedan, det både skyddar mobilen och ser snyggt ut!
(Ett ''iphoneskin'' är som ett gummiaktigt klistermärke som man sätter på telefonen, det sitter jättebra och är lätt att ta av. Det blir inga märken på telefonen när man tar bort det eftersom det inte är riktigt klister och man kan ta av det och sätta på det igen om man vill ha lite variation)
Finns att köpa i flera mönster på BikBok för runt 50-lappen!

» Sara

Sv; Okej va kul :)
Supersnyggt skal! :)

2012-09-26 // 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Om du läser detta har du förmodligen kommit till min blogg! Jag heter Mathilda Wängman, fyller 16år i höst och kommer från Gävle. Jag läster första året på REALgymnasiet med inriktning "stylist". Jag valde den linjen för att det är något som jag verkligen tycker om och vill jobba med när jag blir äldre. Här på bloggen skriver jag om allt innom mode, styling med mera!