Spikes

15:31:00 2012-09-28
Har Letat ett nitarmband väldigt länge nu, men har inte hittat ett som ser ut som jag vill (som på bilden ovan). Dom har antingen varit för fyrkantiga, för små eller i fel färg. Men nu har jag äntligen hittat ett som "uppfyller mina krav" fast det enda jag vet är att det finns på Lindex, får återkomma med pris osv.

» Agnes

Fin blogg läser varje dag!<3 :D
Allt är bra?

Svar: kul att höra! jadå :)
girlythings.blo.gg

2012-09-28 // 17:52:34

det ovan är sååå fint!

P.S Var gärna med i min tävling! :D Allt du behöver göra är att kommentera det här inlägget:
http://adaras.se/2012/september/tavling-vinn-ett-par-damn-heels-i-din-favoritfarg.html#comment

2012-09-28 // 22:13:12

heej! Jag kan tala om vart det där armbandet kommer ifrån, då jag vet vem som äger/tagit bilden ^^

Länkar här vart exakt detta armband finns till dig :)
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Spike-Stretch-Bracelet/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2037401&SearchQuery=asos%20spike%20stretch%20bracelet&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Rhodium

Jätte fin blogg :D Ha en as bra fredag :) Kram

Svar: åå, tack så mycket! :D
girlythings.blo.gg

2012-09-28 // 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Om du läser detta har du förmodligen kommit till min blogg! Jag heter Mathilda Wängman, fyller 16år i höst och kommer från Gävle. Jag läster första året på REALgymnasiet med inriktning "stylist". Jag valde den linjen för att det är något som jag verkligen tycker om och vill jobba med när jag blir äldre. Här på bloggen skriver jag om allt innom mode, styling med mera!