Star for life

22:51:52 2012-09-30
Var nyss på "star for life" som är en konsert där ungdommar från både Sverige och Afrka och svenska kändisar sjunger för att samla in pengar och hjälpa till att motverka Hiv och AIDS i Afrika. Det var en sjukt bra konsär, det var så mycket glädje i publiken och frammförallt på scenen! Och alla sjunger tillsammans på 3 olika språk (svenske, engelska, afrikanska) även om de inte förstår ett ord vad de sjunger om så förmedlar dom en sjukt bra känsla till publiken! De som kommer från Afrika hade aldrig sett en scen eller hållt i en mikrofon innan de kom till sveige, men det märktes inte alls på dom när dom uppträdde! Gud vilka goa människor!
Just idag var det The Moniker och Shirley Klamp som var med på scenen.
Om du vill veta mer om star for life så kan du klicka HÄR 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Om du läser detta har du förmodligen kommit till min blogg! Jag heter Mathilda Wängman, fyller 16år i höst och kommer från Gävle. Jag läster första året på REALgymnasiet med inriktning "stylist". Jag valde den linjen för att det är något som jag verkligen tycker om och vill jobba med när jag blir äldre. Här på bloggen skriver jag om allt innom mode, styling med mera!