The dictator

00:43:00 2012-09-30
Kollade nyss på The dictator för andra gången! För er som inte har sett den kan jag berätta lite om den:

Det är skaparna av Bruno och Borat (har ej sett de filmerna själv) som har gjort filmen. Den handlar om Alladeen som är diktator i ett litet land, han gör i princip vad han vill med/i sitt land. Efter några år med makten går det över styr och usa hotar med att attackera landet om inte Alladeen avgår som diktator och skapar demokrati. Efter att Alladeen har åkt ner till usa för att skriva på ett kontrakt blir han kidnappad och utbytt som ledare. Då ingen känner igen honnom efter det tvingas han att leva bland anligt folk i New York. Ska inte avslöja för mycket så slutar nog där!

Finns nu på Blue Ray och DVD!!1!
Här kan filmen köpas: The Dictator


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Om du läser detta har du förmodligen kommit till min blogg! Jag heter Mathilda Wängman, fyller 16år i höst och kommer från Gävle. Jag läster första året på REALgymnasiet med inriktning "stylist". Jag valde den linjen för att det är något som jag verkligen tycker om och vill jobba med när jag blir äldre. Här på bloggen skriver jag om allt innom mode, styling med mera!